Helgen

Hej!

Som ni kanske har märkt så har jag inte skrivit något under helgen (vafan sa jag kanske för, antigen så har ni märkt det eller inte, man kan ju inte precis kanske märka att jag inte skrivit något, nu börjar jag gnälla på mig själv också och där måste jag ändå dra en gräns) och det är för att om ni inte visste det så har min förmåga till att kunna gå sakta men säkert kommit tillbaka så jag var tvungen att gå ikapp allt som jag missat. Så efter att ni läst min dåliga ursäkt så vill jag uppmana alla er läsare som tycker att miniserierna är roliga att skriva förslag till mig (jag är ju ingen idéfabrik) till era egna serier.  Imorgon börjar en ny bloggvecka.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: DANNY THE DOG

HAHAHA WHO ATE MY FUCKING POKEMON!!!???

2009-09-21 @ 00:35:04
Postat av: BRUNETTA

Ser det ut som det står Brunetthanna? :)

Kanske är nåt lurt på g ;)

2009-09-21 @ 11:16:27
URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0