Bilder man hatar!

Hej!

Jag märkte igår att jag har varit ledig lite för länge då jag vaknade och trodde att det var helg, var tvungen att kolla i kalendern för att till min stora förvånig upptäcka att det var onsdag.

Var in en sväng på bdb* för att kolla om någon person hade något intressant att visa med en bild, oftast samma bild. Och det gör mig så jävla irriterad, att behöva se samma bilder om och om och om igen, exempel:


Ifall någon ska till eller har varit i Stockholm


Om någon är sjuk

Om någon har tagit körkort

Det spelar ingen roll hur många gånger man har sett bilden så fattar inte folk bättre beslut och lägger ut samma bilder igen. Alltså vafan, är det svårt att trycka på sida 2 på google bilder när man söker eller?

Hejdå!

* Det låter mycket tuffare att säga bdb.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Okej, för en gångs skull - jag håller med dig!

2009-09-24 @ 13:00:29
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: kulturella

nej här är bara pippis hotel.

2009-09-24 @ 16:03:38
Postat av: kulturella

jag med sara,,,,, men på vad. holler med iaf...

2010-01-12 @ 21:19:48
Postat av: kulturella

om inte annat kan jag hällsa från två tok i liden.. kulhammar eller ,eller ola lidhammar, var på tekniska.. i i köping,,resrurante,,

2010-01-27 @ 23:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0