Värsta dagen!

Hej!

Idag har det varit en rolig dag!

1. Promoe har släppte sin nya mixtape ”Bondfångeri” som innehåller många nya favoriter!
2. Jag har lidit utav det nyuppfunna syndromet hungersomättande, alltså att man inte blir mätt, tvärttom. Käka en normalstor matlåda till lunch och ni som känner mig lär fatta att det inte var så liten, sen då jag fortfarande var hungrig så åkte jag till macken och köpte en Finuds Tacograttäng XL (som smakade pyton) 520gram ner i magen, det gick 30minuter och där var jag på samma bana igen. Alltså inte ”jag skulle kunna ta en macka” hungrig, nu menar jag riktigt ”jag har inte ätit på en vecka” hungrig. Så jag var hungrig tills jag kom hem, då tänkte jag att jag kanske var törstig. Så jag blanda en liter saft och slurpa i mig den. Jag är fortfarande hungrig och funderar på att göra mackor, kanske ska söka hjälp?
3. Idag fick jag äntligen min första ”hater” som jag har väntat på.

Som sagt, rolig dag!

Kommentarer
Postat av: marina

no entiendo nada pero la foto que tienes me gusta

:P

besos

2009-09-10 @ 20:11:13
Postat av: Patrik Englund

Du kanske har binnikemask? Vem vet?

2009-09-11 @ 19:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0