Nya biffen i stan!

Hej!

Idag har jag köpt ett gymkort, tänkte bli riktigt biff och då menar jag riktigt jävla biffig, du vet sådär biffig så att när man går på stan så måste man gå in sidleds genom porten till affärerna.
Nejdå, jag skoja bara. För det finns ju killar inne på gymmet som man tror behöver göra så.

Nåväl, ska kanske säga vad jag tog första dagen:
-Bänk 150kg
-Biceps 40kg
-Chins 35stycken.
-Nacke 69kg
-Hals 31kg
-Lilltå 11kg

Och allt det där tog jag utan att värma upp. Är snart lika stor som Plexus i Gladiatorerna!


Målet efter en veckas träning.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Lilltå...viktigt!

2009-09-29 @ 19:14:49
Postat av: hey

fortsätt att kämpa med lilltån PLOX

2009-09-29 @ 21:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0