Mattias goes Hulk!

Hej!

Det finns en sak som jag blir så jävla less på. Då menar jag inte less som ”Jag fick gå 5minuter för mycket på lektionen” eller ”Den där förbannade bilen stannade inte då jag skulle gå över övergångstället!” Nu menar jag verkligen jätte bamse förbannad! Och det är folk som säger ”Tänkte jag säga” exempel:
- Gud vilken fin hund du har! TÄNKTE JAG SÄGA!!!

Men vafan om du tänkte säga det, ge fan i att säg det då pucko. Det är som om jag skulle säga:
- Jag tänkte inte äta upp den där bullen men jag gjorde det ändå! Eller
- Jag ville verkligen inte sno den där käppen från tanten, men jag gjorde ändå.
Folk som säger så borde fan få en sten i huvudet eller något.

Sen så finns det en till sak som jag blir Hulken på, och det är folk som säger ”Vad var det jag tänkte säga?”
Men tror du att jag är någon jävla abrakadabra hokuspokus som vet vad du tänker på, någon sort mentalist eller? Jävla miffo alltså!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

frågan är om man vågar prata med dej xp, du verkar störa dej på ALLT

2009-09-03 @ 21:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0