Hur man frostar av frysen.

Hej!

Märkte idag att det kanske var dags att frosta av frysen efter att jag utav ren nyfikenhet mätte isen som var på sidorna, så efter att jag konstaterat att 5cm is är nog lite väl för mycket så drar jag igång tänkandet och börjar arbeta.

”Men Mattias, hur gör man?”
1.    Stäng av frysen, annars tar det lång tid.
2.    Dra fram din, mammas och syrrans hårtork och rikta in den mot den öppna frysen.
3.    Ta fram gamla odiskade matlådor som du ställer in i frysen.
4.    Ha en del tidningar framme samt disktrasa.
5.    Du lär behöva en hel del tålamod!


Så, nu borde ni få fram ett liknande resultat

Min frys är 50x50x40 och ur den fick jag ut 5,5 liter vatten.
Jag orkar inte mäta hur många procent det är, men min bedömningsförmåga säger att det är bra många.


Där ser ni ur 5,5 liter (rent) vatten ser ut.

Och om ni följt alla mina steg så borde ni få ett resultat som är ungefär

sådär!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: La madre que te parió

Tack o lov att det blev gjort innan jag ska nyttja lägenheten!!

2009-10-06 @ 14:48:37
Postat av: kulturella

nyttja.. gjort. lort..minora, paska..

2010-01-27 @ 23:44:40
Postat av: kulturella

skit. a kokkaraka.. kackelacka,,

2010-01-27 @ 23:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0