Gratis Voddler invite, Spotifys filmbroder.

Hej!

Alla ni som inte vet vad voddler är så kan jag säga att det är som spotify
fast med film istället för musik. Ni måste ju såklart ha en invite till
det och dom är riktig svår i att få ta på. Men ni har ju en chans i att
få en om ni röstar på min morbrors klipp och sen skriver i 29320 som
svar på frågan "Hur många sekunders film har det spelats in?" som dyker upp efter att ni röstat. Följ bara länken nedan.

 

http://voddler.bredbandsbolaget.se/share.html?id=83652db8bd68505f5cf82cb263966a66afdb5359

 

Kan tilläggas att svaret på frågan är rätt och att filmen är överlägset bäst om man jämför med konkurenterana.

Hejdå

edit: länken funkade inte men är fixad nu!


Kommentarer
Postat av: kulturella

funkar den nu då..

2009-12-02 @ 17:45:13
Postat av: Paulina

Vart jag får tag i plåtningar? Det är folk som frågar mig såklart;) haha! eller så kommer man fram till något slags sammarbete med fotografen och kanske en makeupartist som i detta fall. Ja, jag har ju dig i åtanke om det dyker upp någon parfotografering eller kanske en modevisning framöver:)!

2009-12-16 @ 14:50:08
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/
Postat av: Mattias

<B>hej</B>

2009-12-17 @ 20:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0