Hej och då för sista gången.

Hej!

Som ni ser så har det stått still nu ett bra tag, det beror på att jag helt tappat intresset för bloggandet. Misstro mig inte, jag tycker det är skitkul att skriva inlägg, men jag har ingen ork att göra det. Nu tänker säkert många såhär ”Jävla latunge som inte ens kan skriva några texter lite då och då, han borde väl för fan kunna skriva minst en per dag, han går ju för fan bygg vad fan kan han ha för sig på dagarna då som tar sån jävla tid” Då kan jag säga att dels så stämmer det lite, jag är lite latunge och jag går bygg.

Aja, ni som följt bloggen vet att jag skrev att det skulle stå still ett tag eftersom jag höll på med badrummet och skulle göra en film om den, att jag skulle komma tillbaka efter att filmen blev klar. Nåväl, nu är det så att jag faktiskt är klar med filmen och tänkte att den kanske skulle kunna vara ett värdigt avslut på min blogg. Till alla ni som läst min blogg tackar, speciellt till kulturella som fortsätter att skriva kommentarer på mina gamla inlägg, utan tvekan min trognaste läsare!

Farväl mina läsare, kanske syns i en annan värld (blogg).

 

/Mattias Gas Wikström

 

Ni trodde väl inte att jag skulle glömma att avsluta som en riktigt "Mattiasavslutning"?

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Domingo Gas Pallares

Eres una autentica caña,sigue asi.

Con gente como tu construimos otra muralla china,en cataluña, en cuatro meses.O mejor, le chapamos con ladrillo del 9 la casa del enano-borracho de Juan Lapuerta,para ver si se calla de una p. vez, y deja de decir gilipolleces de su jodida y estrecha "barca-nacion".



Que la fuerza te acompañe;dijo Jordi Pujol, joder no... EL SUMO MAESTRO JODA.Que me he equivocado de enano ramplon. msj d t padre.

2010-02-12 @ 22:17:55
URL: http://mattiasgw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0