Världens taskigaste kompis

Hej!

Jag antar att många av er har hört den jobbigaste av alla radioreklamer, nämligen McDonalds reklamen ”Imorse vaknade jag utav att en hackspett hackade på min panna” eller ”Imorse vaknade jag i hönsgården. Du vet Bosse, han skulle skoja lite med mig så han bar ut mig och la mig på en pinne där jag vaknade
Inte bara att allt de gör är högst osannolikt eller väldigt töntigt så har de kanske världens sämsta kompis, ni vet han jämt säger ”Jaha, när jag vaknade så njöt jag av en frukostmacka på Mcdonalds” Kul kompis det där, tänk om ni skulle säga till eran bästa kompis:
- Igår klockan elva på kvällen så dog min hamster, jag mår som skit!
- Jaha, igår klockan elva så var jag på ica och letade efter nya sommardäck.

eller det är ungefär lika snällt som att säga:
- Min flickvän dumpade mig igår eftersom jag inte kunde komma på festen.
– Ja det var tråkigt att du inte kunde komma, för det kunde din flickvän, tre gånger!

Röst till världens taskigaste kompis!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: kulturella

ja ja skara.fattas bara

2009-09-12 @ 14:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0