Bönder med knäskada

Hej!

Nu när man bara sitter hemma och har inget att hålla på med så tror jag att jag har hittat det perfekta botemedlet som nog finns som inte kostar pengar och är inte fysiskt krävande, nämligen Farmville. Att springa runt som bonde och hjälpa andra bönder är ju precis det som alla vill göra när de blir stor, det kan man ju tro om man kollar på alla som spelar, 86 av mina 314 vänner spelar det, det är ungefär 35 %. Vem vet, kanske 35 % av mina kompisar vill flytta till Gnarp?

Var hos en naprapat idag också och fick reda på att jag ska vara handikappad minst en vecka till, han trodde att korsbanden kunde ha blivit skadat. Måste säga att det är så himla kul att gå runt hemma och göra ingenting, och eftersom Gnarp är så livat mitt på dagen så är det ännu roligare!

Imorgon kommer min andra miniserie.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: j

Eller så är stor del av dina vänner på facebook redan från Gnarp? ;)

2009-09-17 @ 00:29:12
Postat av: Anonym

Gnarp är inte så himla socialt men det är fan inte många bondgårdar där. Inte "inne" i Gnarp.

2009-09-17 @ 01:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0