Sadister hela bunten!

Hej!

Har suttit och funderat på varför vi människor är så korkade, jo men det är sant vi är otroligt osmarta. Jag har märkt det nu under tiden då jag har haft ont i knäet att flera personer som frågat mig om jag har ont i knäet faktiskt tar på knäet också. Men du tack, det där var ju så skönt hjälpte som fan ta i lite hårdare nästa gång. Men det är ju så människan fungerar, man vill peta på de ställen man har ont, jag vet inte om det är för att vi vill kolla om han bara låtsas att han har ont eller om det är för att vi alla innerst inne är lite sadistiska.  Om ni har ett bra svar på den frågan får ni gärna skriva den på kommentarer.

Hejdå!

 


Kommentarer
Postat av: Joel Wikström

hahaha så jävla sant! Man är nog helt klart en sadist längst där inne.. ;P

2009-09-25 @ 14:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0