Karamellmattias eller Mattiasvardetibland?

Hej!

Funderar på att byta namn för att bli mer populär, eftersom toppeliten inom bloggandet heter saker som kissie, missie, blondin och vardet så kanske jag också borde byta namn till något som låter dumt, för ni måste ju hålla med om att det låter förjävla dumt att heta blondin, vi kan ju kolla hur det blir.

Blondinbella  blir Blondinmatte
Kissie och missie blir Matties
Amandavardet blir Mattiasvardet

Men jag kan förstå att folk gillar att gå in på bloggar som låter puckade, för tänk er, hur populär skulle en blogg som heter ”NationalromantiskaAmanda” eller ”fysikatombella” bli? Men jag har några förslag, de är följande:
-KaramellMattias.
-Fiskmåsmatte.
-Mattisirövarborgen.
-Mattiasvardetibland.

Ni får gärna skriva egna förslag.

”Puss puss, hejdå bloggen!:D<333333333333333”

/KaramellMattias

Verkar som att Ankeborg har en motsvarighet till Blondinbella med, fast denna har ett mer passande namn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att Matte Viikström är ett bra blogg namn!

2009-09-25 @ 13:56:20
Postat av: Saga

Du kan köra min version : Mattepatte.

Passar väl in bland fjortisbloggarna? :)

2009-09-25 @ 13:59:16
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: Nizze

Matt-i-as är nog inte så bra ... om man alltså läser det som tre ord ...



Med ett extra n blir du ett visst tv-program ... tänker på matti(n)as matprogram ...

2009-09-25 @ 14:13:14
URL: http://www.gnarsp.com
Postat av: kulturella. du är rolig du. ha ha

2009-09-26 @ 10:35:12
Postat av: kultur ella. men snart är det väl ändå mondag.

jag känner en två evor jag som är tand tekniker jag.ha ha

2009-09-27 @ 09:52:13
Postat av: kultur ella. men snart är det väl ändå mondag.

å så känner jag en martina. *2 . å en mini klunk.

2009-09-27 @ 09:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0