Ingvar Kamprad's konspiration avslöjad!

Hej!

Idag är det måndag och då är det dags att blogga lite efter en helg utav idetänkande. För att som ni märkt så bloggar jag inte på helgerna, dels för att jag inte har lika mycket tid framför datorn och dels för att jag reserverar mig lite och inte skriver sönder bloggen (hur man nu skriver sönder något är det upp till er att klura ut).

Märkte igår när jag hällde upp dricka i ett standard IKEA glas (jag hoppas att ni vet vilket glas jag menar, annars har ni bott under en palm eller läst blondinbellas blogg för mycket) att det finns markerade sträck på den som man gärna följer utan att veta om det. Då började jag fundera om det är någon konspiration från självaste Ingvar Kamprad att kontrollera hur mycket folk dricker. För jag tänkte på det då jag hade hällt att jag jämt följer linjerna, spelar ingen roll hur törstig jag är så följer jag linjen. Då kan man ju börja fundera ifall IKEA i USA säljer glas med en linje som är lite högre än våran här i Sverige eftersom det finns mer överviktiga där borta.

1- Den linjen som vi har i Sverige och som jag följer.
2- Den linjen som dom kanske har i Usa.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Fredric Norman

Översta strecket är ju bara till för att, om du slutar hälla upp vid det så kanske du eventuellt slipper spilla ut drickat när du går eller liknande.. TRRRRRRRRROR JAG IALLAFALL!

2009-09-29 @ 13:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0