Det heter Hejdå!

Hej!

Dags att gnälla lite nu när man inte har någonting för sig. Idag handlar det om folk som säger en hälsningsfras då man ska avsluta samtalet, exempel:

– Hej Mattias!
– Nämen tjenare Fredrik!
– Ska du med ut och köpa senap?
– Ne, jag hinner tyvärr inte. Men vi hörs senare jag måste dra nu, Hejdå!
– Okey, ja det gör vi, HEJ!


Alltså seriöst, vad vill folk egentligen? Att man ska börja om samtalet från början eller? Ja, jag vet, jag håller förmodligen på att tracka på nästan alla personer i Sverige just nu, och det finns säkert många som kommer att känna igen sig. Men jag står för vad jag tycker och säger så vill ni klaga så skicka gärna din klagan till [email protected]

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: ojojoj

men kan du seriöst bara sluta skriva, du är så jävla töntigt..

2009-09-08 @ 19:41:20
Postat av: Mattias

WOW! jag har skaffat mig en hater! min första. Dock är ju frågan varför du läser min blogg om du tycker den är töntig. Sen är det du som är töntig som är anonym, eller heter du ojojoj? kanske det, din mamma döpte dig till det då hon såg hur jävla ful du var!

2009-09-09 @ 15:52:50
URL: http://mattiasgw.blogg.se/
Postat av: bono

bra inlägg, hej!

2009-09-09 @ 16:29:31
Postat av: jojojo

men kan du seriöst skriva 10 inlägg om dagen, du är så jävla bra..

2009-09-09 @ 18:32:26
Postat av: Anonym

haha kan du ge dig med din mamma komentarerna?! haha sämst:D

2009-09-15 @ 21:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0