Miffon

Hej!

Jag måste bara säga att jag blir så less på folk som skrattar åt handikappade, som skämtar och fånar sig på en annans persons bekostnad. Det värsta med allt är ju att personen de skrattar åt inte har gjort något eller kan göra något för att bli bättre, han är så helt enkelt, men det fattar inte folk. Med handikappade menar jag både mentalt och fysiskt handikappade människor. Jag kan ju ta ett exempel!

En man går vid gatan då han passerar ett hus som till hans förvånig höll på att brinna ner. Han märker också att det står en grupp människor som står och pratar med varandra och pekar mot ett utav fönstren. Där uppe ser han att det står en flicka som skriker efter hjälp men ingen av människorna försöker göra något. Så han springer in i huset och räddar den stackars flickan. Tyvärr fick han så svåra brännskador i armen att de var tvungen att amputera bort den. Han är hjälte i en vecka tills han blir bortglömd. Då börjar folk skratta åt honom på stan, peka och fnissar då han går förbi. Tycker ni att det låter normalt? Tyvärr så är det så att det händer, folk tänker inte efter när dom roar sig, dom bara skrattar åt personen utan att en veta vad han eller hon gjort. Tänk efter innan ni skrattar!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET DÄR hoppas jag att många läste och tog åt sig av och ger fan i!

2009-08-28 @ 18:35:11
Postat av: tonia

Pstat av mig!

2009-08-28 @ 18:35:47
Postat av: Cicci

Du skrattar ju åt mig hela tiden, din skit. Tänk på det du ;)

2009-09-02 @ 13:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0