Hej

Öh, hej?

Japp, som ni ser så har jag återkommit från staden där de inte har några bloggar och bloggare för att kunna förgylla era uttråkade hjärnor.

Nej, jag skoja faktiskt, sanningen är att jag är så himla less på alla bloggar som inte kommer till något vettigt eller som bara står och stampar på saker som ”Dagens Outfit” eller har en massa rubriker på Engelska (jag kommer att gnälla på det snart) så jag har bestämt mig för att göra en vettig blogg!

När jag säger gnälla så menar jag verkligen gnälla på alla de saker som gör mig lite lätt irriterad eller som bara är mentalt efterblivna. Kan vara saker som händer i vardagslivet, saker som har hänt mig eller saker som jag vill bara inte tycka om.

Nu sitter ni säkert och tänker ”äsch, han kommer bara att skriva en likadan blogg som alla andra” men så är inte fallet! Jag kommer med all min vilja och kraft försöka skriva en blogg som ingen annan har ens har tänkt sig. I min nyproducerade ’Gott å blandat påse’ kommer det bland annat finnas videoblogg (så fort jag skaffar mig en kamera), fräckisar, frilansare, gnällmoment samt de vanliga bloggtexten som kan handla om allt mellan vad jag har gjort en dag till att tipsa om Adam Tenstas nya hitlåt ’My cool’

Jag hoppas såklart att era sinnen kommer kunna njuta av ett avkopplande samt fridfullt bloggparadis späddat med gnällspikiga kommentarer och ordvitsar.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: killer flayer

u blog sucx shjit man

2009-08-25 @ 18:22:31
Postat av: Anonym

Fan vad du gnäller....

2009-08-25 @ 22:45:49
Postat av: Mattias

Svar till anonym:

-Tack!

2009-08-26 @ 10:38:18
Postat av: - hanna olsson -

Haha men vilken tur att du vet bäst Mattias, tur vi alla har dig!

2009-08-26 @ 11:37:46
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varsågod älskling :)

2009-08-26 @ 15:40:32
Postat av: Mattias

Jag vet Hanna, jag borde klona mig och dela ut mig själv till folket. Tyvärr skulle inte du kunna ha nytta av mig då jag skulle ha spärrat dom sexuella handlingar jag kan utföra

2009-08-26 @ 16:28:59
Postat av: isa

du tänker för mycket mopa

2009-08-28 @ 11:21:19
URL: http://isawallin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lättstörd du e.

2009-09-04 @ 00:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0