Blondinbella istheshit, bokstvligen talat!

Hej!

Vad är det jag ser!? Blondinbella har ju färgat håret brunt!
Alltså det kanske är det dummaste beslutet hon kunde ha gjort. Jag vet inte om ni har märkt det, men heter inte hon BLONDINbella? Hon kanske borde byta namn nu till brunettbella, eller lortbella, spelar ingen roll tydligen. Men du jag ska byta namn nu till meckarmattias, eller kanske ingenjörmattias. Spelar ju ändå ingen roll, man får ju tydligen heta vad man vill nuförtiden! Snacka om att hennes liv måste börja bli tråkigt och ointressant för att hon ska behöva göra något sånt.


Nytt namn kanske? Jag röstar på lortbella!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Danny the dog

Lortäckelbella röstar jag på

2009-08-31 @ 21:36:13
Postat av: Danny the dog

Lortesvin röstar jag på

2009-08-31 @ 21:36:26
Postat av: Danny the dog

snekeftlorträka röstar jag på

2009-08-31 @ 23:16:47
Postat av: - hanna olsson -

Det var länge sen hon färgade håret......

2009-09-01 @ 08:09:15
URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0